juuh.. heh heh. en oo oikeen kirjotellu >:

Mutta kuitenkin, oisin saanut Lifen kun oli se 4000 sc juttu, mutta iskällä ei oo niitä kortteja millä vois maksaa sen eikä puhelimella voi maksaa ku jonku säälittävän 75 pv sr:n. Joten ostettiin se nyt, on se parempi ku ei mtn. Sitten kun tulee uuestaa se 4000 nii iskällä on ehkä sillon joku niistä korteista, TAI se on laittanut rahaa meiän PayPal tilijutskalle.


Anyway, SSO juttuihin nyt. Elikkäs huudetaampa vähän. OOO ÄÄM GEEE DINOVALLEYY TULI TNÄÄÄÄ FDESJROKFMCKSJFRIDMKLEDLFKLEDJFEOERKO OON IHAN TÄPINÖISSÄNI HIIHIHIHIHIHIHI IHIHI IHIHIHIII

SE ON AWESOME 8DDD huhuhuhuhiohohohoo niin paljon tehuja JA MEIKÄ PÄÄS KUUSTOISTA LEVULLE unt UNTS!

Mutta juu, ne tehut jatkuu huomenna.. c:

Laitoin tänään Snowin, Jepun ja Turin saarelle lomalle. Sitte ku oon saanu ton urpon Nortin viistoista levelille tullee Jepun vuoro. Sen oon päättäny. Vaikka oon vrmaan ehtiny ostaa jonku uuden kaakin sillä aikaa. Elikkäs Nortti on ihan melkein 13 lvl nyt.


Laitan kuvia varmaan huomenna ku pää on nii kipee ettei jaksa olla enää koneella. Voisin yhen kyl laittaa c:

PXStudioRuntimeMMO%202014-10-29%2020-24-

olen laatikko. lol

 

-Donna